onsdag den 12. februar 2014

Travlhed...

Hvad har jeg brugt tiden til?

Jeg må krybe til korset og beklage, at jeg har været meget tavs og fraværende på det seneste. Min eneste undskyldning er, at hvis I følger mig på Instagram, så har jeg været aktiv der med en del øjebliksbilleder fra mit liv.

Jeg har været meget lidt aktiv her på bloggen i både november og december 2013 - og helt fraværende i januar i år!

Men hvad har jeg så lavet i al den tid?

I november 2013....

....lavede jeg min første tærte med låg






....Jeg var i biografen og se "Gravity" med Sandra Bullock og George Clooney ☺

.....Jeg var til min mors fødselsdag ♥

...og gik tur ved Vesterhavet med mine skønne børn i solnedgangen


....Jeg sluttede måneden af med en Adventskoncert i den smukke Lindholm Kirke. Koncerten blev afholdt af skolekoret og musikskolens elever. Min yngste datter synger i skolens kor ♥


....og selvfølgelig pyntede vi også til jul, så vores hjem var klar til december ☺
I december 2013.....

....Var jeg til Lucia gudstjeneste med min ældste datters spejdere. Hun var for første gang Lucia brud ♥
....Jeg lavede nisse-gaver til venner:

Peppermyntestokke lægges mod hinanden så de danner et hjerte. Inden i hjertet "hældes" smeltet, hvid chokolade og i midten lægges en sølvkugle. Hjerterne "tørrer" på køkkenbordet til næste dag.







....Jeg var til Burhan G koncert med min kusine på Skråen i Aalborg ♥ ♫♪♪♫


....Jeg sendte et hav af nisse-pakker og julegaver rundt i DK samt et enkelt julekort til Sverige.

.....Og jeg både lavede og spiste masser af Ris a'la Mande - mange gange!
Min favorit er ris a'la mande med Amarena kirsebærsauce ♥


.....Vi (mig og pigerne) fejrede julen hos mine forældre sammen med min søster, hendes kæreste og min farmor - og selvfølgelig mine forældres hund, Gismo.
.....Hjemme igen hyggede vi med julefilm og julegaver - blandt andet hjalp jeg med at bygge Lego ☺



....Jeg fik læst de 4 første bind i Sara Blædels fantastiske krimiserie om Louise Rick, som jeg var så heldig at få i julegave af mine skønne børn.

....Og vi fik besøg af pigernes Faster Louise, som havde julegaver med og godt humør - og blev her hele dagen og spillede Playstation og spiste pizza sammen med os om aftenen ♥

....og så fik jeg også lige ordnet et lille "hjemme-kontor" i et klædeskab i soveværelset. Nederste hylde passer perfekt til printer/scanner-dimsen og øverste hylde er til kontorartikler.

....Selve Nytårsaften tilbragte jeg hjemme - i selskab med mine dejlige piger, min kæreste og hans søn.... Vi spiste masser af god mad - vi fik Raclette, med ris, forskelligt kød og forskellige grøntsager. Desuden havde vi andre småretter på bordet også, så maden var lagt an til at man kunne gå til og fra bordet og nipse af maden som man ønskede.
Det er næsten en tradition vi har - at vi får Raclette Nytårsaften, fordi det faktisk er en meget børnevenlig måde at spise på - og en meget børnevenlig måde at tilbringe nytårsaften på.
Der kommer et særligt (omend noget forsinket) blog-indlæg med billeder af fyrværkeriet fra om aftenen/natten - og også et særligt for hvad jeg har tilbragt tiden med i det nye år!

Farvel til 2013 - og Velkommen til 2014 - Godt Nyt År!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar