mandag den 9. juni 2014

Bedre sent end aldrig...ver. 2.0

Maj måned fortsatte, hvor april slap...

Stille og rolige små-projekter på jobbet i starten af maj måned. Som måneden skred frem hjalp jeg mere og mere i tøjsorteringen og fik derfor lavet mindre og mindre på værkstedet....

Denne sættekasse i træ fik jeg ind på værkstedet i april måned, men gik først i gang i starten af maj.
Og her ses det færdige resultat:




Jeg fik også dette flotte træbord ind, men bordpladen var desværre meget ridset, så jeg måtte finde på en løsning...
Og mit sidste projekt på jobbet i maj var denne lysestage, som blev bestilt til at blive malet sart lyserød.

Den blev først malet med grundmaling og derefter med den svagt lyserøde maling.
Hvad bød maj måned ellers på?

Den 4. maj blev min kærestes søn konfirmeret, så vi lagde ud med at være til konfirmation. Aftenen sluttede med at vi tog toget til Hjørring, for sammen med min mor at "kidnappe" min søster.
Min søster fyldte 30 år og vi havde bestemt at vi skulle spise på Jensens Fiskerestaurant i Sæby. Det var en overraskelse, men heldigvis blev min søster meget begejstret.

Hjemme lavede jeg et par ødelagte tights om til et par ekstra ærmer - til stor begejstring for min yngste datter!
Se de tre billeder her:

Jeg modtog en pakke med posten fra en af mine veninder. Deri var denne fine lygte - nu viderebragt her til inspiration:


Vi har været til forårskoncert på skolen, hvor min yngste datter synger i skolekoret - herunder er de på scenen med Skolebandet.
Billedet erstattes af kort videoklip, når jeg får fat i min egen pc igen :)
Min yngste datter har også været på koloni med skolen og her til sidst i maj havde min ældste datter fødselsdag. Denne gang ville vi fejre den hjemme hos mine forældre.
Her sidder vi i toget på vej derop.

Her er et billede af min mors smukke have


Og her er et billede af hendes forsinkede Mors Dags gave: Royal Copenhagen Mussel kande - fundet til storskrald, da den har fået "svejsemærker", men min mor vil bruge den som vase 


Om aftenen lavede min mor mad - rigtig "mormor-mad": Kartofler, frikadeller, brun sovs og hjemmelavet agurkesalat ♥
Næste dag blev min ældste datter 12 år (hurra ♥) og noget af dagen blev brugt på at vi allesammen (på nær min far) legede med sæbebobler: Sofie, Natasha, mig, min søster og min mor....

Håber I alle er klar til sommeren!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar