lørdag den 7. marts 2015

Ny lejlighed under ombygning



Her er lidt billeder fra den nye lejlighed mens ombygningen står på.

Jeg har været lidt rundt i området og fundet en blok, hvor indgangen næsten er færdig. Min yngste datter siger, at vores bliver magen til og noget tyder på det.












Bagsiden med de afskårne
 altaner. Marts 2015


Nu er der kommet nye vinduer og altandøre i min kommende opgang.


Forsiden med overdækket indgang og nye vinduer.
Marts 2015















Min datter listede ind i lejligheden i strømpefødder for at tage et par billeder til Jer. De sidste er udsigten fra nogle af vinduerne.

Det første billede er et forsøg på at fange et glimt af køkkengulvet. Det er svært at se, men vi blev enige om, at vi TROR gulvet er lysegråt linoleum, med noget mønster der minder om marmor.

Det første billede er taget fra køkkenet og ind i stuen. Det andet er taget fra midten af stuen og ud mod køkkenet. Jeg har bedt om at døren på billedet bliver muret til. Om de har glemt det eller bare ikke nået det endnu, ved jeg ikke.......

Dette billede er taget inde fra stuen med udsigten ud over byens tage. Den dybe vindueskarm er i alle rum, på nær værelset ud mod altanen, hvor jeg faktisk ikke ved om der overhovedet kommer en vindueskarm. Karmene er over ca ½ meter dybe!


Nu kommer vi til "udsigts-billederne". Meget af udsigten er jo skæmmet af byggeplads-lignende omgivelser med skurvogne, store maskiner, lygtepæle og jorddynger, men jeg synes godt man kan få en idé om udsigten. 
Udsigten fra køkkenvinduet. Marts 2015
På billedet herover ses en mørk blok i baggrunden. Det er der, vi bor nu.

Udsigt fra min ældste datters nye
værelse - og altan. Marts 2015
Udsigt fra min yngste datters
nye værelse. Marts 2015
Udsigten fra stuen. Marts 2015

Tak fordi I følger med.
God weekend!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar