lørdag den 25. april 2015

Ny lejlighed

Flyttedato: 30-04 2015

Nøglerne fik jeg ca halvanden uge før, hvor alle disse billeder er taget (Teksten er tilføjet i juli måned).
Den nye hvide hoveddør og entreen, som det ses fra køkkenet. Døren til venstre i billedet er indtil min yngste datters værelse, døren til højre er ind til soveværelset. Soveværelset, badeværelser og køkken vender mod øst. Stue, altan og børneværelser vender mod vest.



























Døren til venstre viser ind til min ældste datters værelse. Døren til højre viser ind til min yngste datters - de brune skabslåger er endnu ikke blevet byttet ud, med skabslågerne fra den gamle lejlighed. På billedet til venstre ses entreen, når man står i døren til den yngstes værelse. Døren øverst til højre leder ind til det lille badeværelse (pigernes) - for enden er køkkenet.

Den yngstes værelse:

Den ældstes værelse:



Den ældstes værelse - set fra altanen. Døren bagest i billedet er ind til mit soveværelse.
Mit soveværelse:
Stuen:




Her kigges fra stuen og ud mod køkkenet:


Køkkenet

....og fra køkkenet ind mod stuen:                  

Altanen:





Det lille badeværelse - Pigernes bad:
Det var herude, vi kun havde toilet i den gamle lejlighed....
Det store badeværelse - mit bad:



Det var her, vi før kun havde bad, men ingen toilet.


Jeg skal bestræbe mig for hurtigst muligt at komme med noget nyt 
- god sommer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar