søndag den 6. april 2014

Gamle skabe og andet godt

På jobbet....

I denne uge har jeg haft gang i en lidt større opgave ☺
Det startede allerede i i slutningen af sidste uge med, at jeg fik dette skab ind med besked om, at det skulle males. 
I fredags blev skabet færdigt og er nu klar til hallen åbner til sommersalg den 12. april ☺


Samtidig med, at jeg var godt i gang med skabet ovenfor, fik jeg dette smukke mørke træskab ind - bestillingen lyder på samme blå farve som det andet (der ER hylder til skabet).

Også dette skab skulle meget gerne være klar til sommersalg den 12. april.

Jeg er nu næsten færdig med at pudse skabet.

Hjemme....

Jeg har købt mig en komplet kaffekolbe OG en reservekolbe i genbrugsbutikken på arbejde...nu glæder jeg mig til at få lært at lave kaffe på den ☺












I weekenden kom min skønne mor forbi med et loppefund fra det nordjyske.

En smuk "stumtjener", som trænger til noget nyt maling. Den er malet sort (hvilket passer fantastisk til mit soveværelse), men malingen skaller desværre flere steder.

Lige nu står den i et hjørne af soveværelset og venter på jeg får tid til at tage mig ordentligt af den.

Min mor fik min almindelige, kedelige fyrretræs-stumtjener i bytte...

Hav en rigtig god søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar