tirsdag den 12. juli 2016

Konfirmationsforberedelser, version 2

Bord, dæk dig!

De sidste dage før konfirmationen blev brugt på at få festlokalet gjort klar, mens min kæreste brugte en masse tid på maden. Vi skulle også hente kagen og jeg skulle have gjort 2 piger OG mig selv klar til fest!
Alle de foregående forberedelser op til kan du læse meget mere om her.

Vi fik nøglerne til lokalet om torsdagen, men måtte først tage det i brug fredag eftermiddag. Fredag over middag hentede Thomas alle dugene og servietterne og om eftermiddagen gik vi straks igang med at stille bordene op og få dækket op til gæsterne.







Om lørdagen hentede vi blomster - 110 hvide roser og 220 røde roser!! Senere på dagen kom Natashas faster og hjalp til med at pynte op, lige som begge piger hjalp til. Her kommer lidt flere billeder fra dagen: 







Kagen hentes!


Aftenen før Dagen...

Da alt andet nu stort set var klar til den store dag, var det tid til at gøre pigernes hår klar. Det tog halvanden time at lave Natashas krøller, så derfor skulle det laves aftenen før.

Jeg startede med Sofies hår, så hun kunne komme først i seng...hun var MEGET træt, da vi var færdige!

 
Så blev det Natashas tur...



...og så blev det sengetid.... Jeg skulle blot lige stryge min egen kjole først. Desværre viste det sig, at mit strygejern havde fået den "fantastiske" idé at gå i stykker. Klokken var næsten midnat og jeg stod uden et funktionelt strygejern!!

Jeg skrev til min kæreste, som kom forbi tidligt næste morgen med et strygejern - og SÅ kunne jeg få strøget min kjole...

Du kan læse om selve konfirmationen her.

Tak for din tid!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar