torsdag den 14. juli 2016

Tiden der gik....

....gik med glæde - heldigvis!

Selvom jeg har haft drøn travlt dette halve år, så har jeg været glad. Jeg har oplevet utrolig mange gode og glade stunder.

Januar

Jeg var oppe til to mundtlige eksaminer som afslutning på 1. semester på jura. Det resulterede i et 10-tal og et 12-tal, hvilket igen resulterede i en fantastisk smuk buket røde roser, som sagtens tåler at blive vist igen:




Der ud over bød januar på konfirmationskjole-shopping, hvilket kan læses mere om her.
Måneden blev sluttet af med en tur i byen med mine studie-kammerater. Dette gav mig anledning til at lave et før-billede og efter-billede i forhold til makeup, som kan ses herunder.

























Her følger et billede af mig i min kjole denne aften og til sidst et billede af mig, hvor jeg har lånt en medstuderendes briller - det er svært at bowle, når man ikke kan se ordentligt, og jeg havde glemt mine briller derhjemme!




Februar...

...bød blandt andet på studiestart, cafétur på Starbucks med kæresten og min fødselsdag.




På min fødselsdag var jeg i Ikea, hvor jeg blandt andet købte et nyt makeup bord og nye hylder ind til soveværelset.






I pigernes vinterferie besøgte de deres faster og onkel i København, mens jeg snuppede en enkelt overnatning hos min sjællandske veninde.
Inden jeg fik set mig om, var måneden slut!

Marts...

er måneden, hvor min yngste datter har fødselsdag. Hun blev fejret på Restaurant Sanyas med hele familien. I weekenden havde Sofie en overnattende gæst til fødselsdagsfest og i den anledning blev der flyttet rundt på flyttekasserne, så der blev meget mere plads i fællesrummene (og nej - jeg har stadig ikke fået tømt dem!)


Udsigt til stuen fra køkkenet

Udsigt gennem stuen ud mod køkkenet

Køkkenet

Entréen set fra køkkenet

Entréen set fra soveværelset

Entréen set fra hoveddøren

Spisestuen i stuen 
Ungerne hygger med PlayStation og madrasser i stuen


Udover Sofies fødselsdag bød marts på påske, Natashas barnedåb og flere konfirmationsforberedelser.




April - med konfirmation!

Konfirmationen og de sidste forberedelser kan du læse om her og her. Her er et par billeder af mig fra konfirmationen, i kjole fra Sand - og meget høje sko! 
Resten af april måned gik med hårdt arbejde på studiet kun afbrudt af den tidligere omtalte universitetsfest - her.
Pludselig var der gået 4 måneder og et semester var slut og læseferien begyndt...men dette kan du læse om i mit næste indlæg.

Hav en god dag!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar