tirsdag den 8. oktober 2013

Kærlighed til æg!

Forleden aften skulle vi bare have rugbrød til aftensmad. For at gøre det lidt hyggeligt besluttede jeg, at der da også skulle serveres sandwich. 

Min yngste datter havde i flere dage talt om spejlæg, så derfor blev det en spejlæg-sandwich.

Først tog jeg brød og hamburgerryg og lagde sammen til en sandwich.

Dernæst tog jeg en kage-udstikker og lavede et hjerte midt i sandwichen - igennem begge lag brød og kødet.


Jeg smeltede lidt smør på panden og stegte sandwichene én ad gangen.
Efter ca 1 minut på den ene side slog jeg et æg ud i hjertet.

Jeg prøvede mig lidt frem med hvor længe brødet skulle stege på hver side, men jeg kan ikke give et svar: Alle 3 sandwich stegte i forskellig tid!

Når jeg syntes, den virkede færdig på den ene side, vendte jeg den og stegte den videre på den anden side.

Et styk sandwich med kærlighed til æg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar