tirsdag den 15. oktober 2013

Efterårsferie part 1

Uge 42 betyder efterårsferie!


Den 9. oktober var det min farmors fødselsdag. Hun blev 86 år. Om lørdagen skulle mine piger og jeg så besøge hende. Min søster var også inviteret.
Vi havde fået strenge ordrer på IKKE at medbringe gaver, for hun ønskede sig ingenting - ud over at se os.
Pigerne skrev et fint kort til hende og vi tog altså lidt gaver med alligevel. Pigerne havde fået indgraveret hendes navn i en kuglepen og så købte vi en smuk buket blomster.


Her kommer lidt billeder fra fødselsdagen....


Mig, min søster og min dejlige farmor.
...SÅ stopper legen!
Min søster udpeger min dobbelthage....
Farmor og jeg kan også fjolle....

Smukke Sofie
Skønne Natasha - og mig
Da fødselsdagen var slut inviterede vi min søster med hjem. Der var dejligt mildt i luften, så vi besluttede at gå hele vejen hjem. Min farmor bor i Aalborg og jeg bor i Nørresundby. Der i mellem ligger Limfjorden. Byerne forbindes af en bro til biler, cykler og fodgængere samt en jernbanebro. Billedet herunder er taget mens vi var på vej over broen. Solen var ved at gå ned og lyset var virkelig smukt.


God efterårsferie til Jer, som holder det - og god dag til alle I andre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar