tirsdag den 1. oktober 2013

Weekend og hverdage

Det er ved at være længe siden der er sket noget her på bloggen, men jeg er her altså endnu!
Jeg har haft travlt med vores hverdage. Men jeg synes ikke I skal snydes helt for hvad vi har lavet her på det sidste, så her følger en lille billedserie...


DIY Lysestager lavet af min yngste datter.
Min yngste datters første træskulptur.
Vi har gået ture i det smukke danske efterår.
Min ældste datter har selv købt is og lavet dessert til hele familien.
Min lille familie mens vi venter på toget -
skal besøge mine forældre og min søster.
Mine forældres Jack Russell Terrier "Gizmo"
Min søsters abeunge Futti, som er opflasket af min søster
efter moderen døde (Hvidøret Silkeabe).
En af min fars silkeaber - Futtis far "Sylle"
En af min fars paryk-aber.
Min søsters kanin Fister.
Min kære søster og jeg gør klar til at "lege damefrisør"
(bare rolig - sådan ser vi KUN ud for fotografens skyld).
Mit lange hår er klippet af....
Så fandt hun også trimmeren frem.....
Så meget hår røg af!
Ny smart frisure....men vi er ikke færdige endnu!
Så blev vi færdige - det var nu blevet midnat, men nu var
mit hår både blevet klippet og farvet og stylet!
Mit røde hår i dagslys.
Jeg har hængt hylde op og "pyntet den". Maleriet er IKKE færdigt endnu.
Me + You mangler et rødt hjerte af knapper, som kommer på
når jeg får samlet knapper nok!

Håber I nød disse små snapshots fra vores hverdag. Hav en god dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar