torsdag den 17. oktober 2013

Efterårsferie part 2

Den første weekend i ferien, var vi til min farmors fødselsdag. Vi inviterede min søster med hjem. Det endte med vi gik hele vejen fra min farmor i Aalborg og til McDonalds i Nørresundby, hvor vi spiste aftensmad. Bagefter gik vi hele vejen hjem til os.
Aftenen gik med tøsehygge (os alle fire) og næste dag hjalp min søster mig med forskellige ting i hjemmet.

Vi vaskede op og gjorde rent i køkkenet:


Vi limede spejle fast på 2 skabslåger, her Sofies låge:


Vi snakkede, drak kaffe, handlede ind og spiste pizza. Efter aftensmaden skulle min søster hjem, og jeg fulgte hende til toget. Om aftenen hyggede jeg med pigerne.

Dagen efter malede jeg Sofies skabslåge med tavlelak. Natashas blev malet i sidste uge, efter det vellykkede resultat med lågerne i gangen (Se HER).


Tirsdag stod i hjemmehyggens tegn - med total regnvejr udenfor!

Halloween-ish




Vi var alle med til at tegne på clementinerne, så de kom til at ligne græskar-mænd.



Om aftenen trængte vi til lidt guf: Pandekager med is!
Mums! Pandekager!

God ferie!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar