søndag den 1. september 2013

Slå brættet ned!



1. Tegn en papirsskabelon af de bogstaver, du vil bruge. Jeg valgte den engelske version: Put me down.

2. Spejlvend bogstaverne og tegn dem over på selvklæbende folie. Jeg brugte småblomstret, men det kan fås i mange varianter. Min var en rest, jeg havde liggende.


3. Skær bogstaverne ud med en hobbykniv - husk skæreunderlag!

4. Fjern papiret fra bagsiden af hvert bogstav (et for et) og klæb bogstaverne fast på det ønskede sted.

Nogle vælger det nederste bræt, da det især er mænd, de ønsker slår brættet ned. Jeg har valgt det øverste bræt, altså låget, da jeg også ønsker dette bliver slået ned. Når bogstaverne placeres indenfor det nederste bræts ramme - men på undersiden af låget - kan teksten læses uanset hvilket bræt, der er slået op.

God fornøjelse!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar