søndag den 8. september 2013

Stille weekend...

Jeg ved ikke med Jer, men jeg har haft en stille weekend med mine børn. 

Vi har lavet lidt æsker, som jeg havde hentet ned fra nettet, printet ud, klippet til og foldet. Det fik vi meget skæg ud af. 

Ellers har der været "gårdfest", med optræden, madboder, markedsboder, hoppeborge og karrusel. Pigerne hyggede sig uden for hele dagen - og vi havde super godt vejr.

Jeg har fået boret de sidste huller i entréen, så jeg kunne få det sidste hængt op. Billederne kommer herunder. 

Og så kom mit vægur endelig op på plads

Galleri-hylde med lysestage (HAK) - 
lyset har min ældste datter selv lavet 
- Buddha og nips (bl.a. "Kærlighed på 
flaske")







Ellers er der vist bare tilbage at sige: 




Nyd det sidste af weekenden!


Lamperne (Herstal) over skoreolen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar