lørdag den 2. januar 2016

En uges ferie

....i midten af juli (2015)

Min ferie er blevet brugt på mange forskellige ting. Starten af ferien var mest med praktisk indhold blandet med afslapning. Først kom min mor ind og hjalp mig med min kælder - det store rum, som skal blive mit hobby-rum med tiden. Lige nu bliver det dog udelukkende brugt til opmagasinering af alle mine ting - møbler, flyttekasser osv, som ikke skal være i lejligheden.
Her ses lidt billeder af, hvordan rummet så ud FØR vi gik igang:



Før vi overhovedet kunne finde hoved og hale i alle tingene, var vi nødt til at bære flere af tingene helt ud af rummet. Mensom dagen skred frem, fik vi mere og mere styr på tingene. Rummet er langt fra klar til brug som hobbyrum, men møblerne er trods alt stillet stort set de rigtige steder og kasserne er stort set tilgængelige. Og vigtigst af alt - vi fik samlet mit gamle klædeskab, så jeg nu har mulighed for at hænge fx vinterfrakker i kælderen, når de er "out of season".
Her under ses rummet, da vi er næsten færdige med dagens arbejde.....og jeg har faktisk ikke været derovre siden.......





 Ferie....

Efter oprydningen i kælderen, havde jeg et par dages afslapning derhjemme, hvor jeg fik ordnet nogle forskellige småting i hjemmet (især oprydning på altanen) samt malet den ene væg på min ældste datters værelse.







Herefter tog pigerne og jeg op til min søster. Vi havde en enkelt overnatning hos hende, hvor vi fik tilbragt skøn kvalitets-tid med min lille niece.



Herefter gik turen med tog til Sjælland for at aflevere mine piger til en uges ferie hos min skønne veninde, mens jeg arbejdede.




Tak for din tid og på gensyn!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar