torsdag den 21. januar 2016

Hurtig update!



Siden sidst: Eksamens-læsning, eksamens-læsning ...og endnu mere eksamens-læsning!


Det er meget begrænset, hvad jeg har haft tid til siden sidst. Mine dage er gået med minimalt huslige pligter og ellers bare eksamens- læsning...

Først et gruppe-projekt, der skulle op og forsvares mundtligt, hvilket gik rigtigt godt - vi fik 10 alle tre!

Om aftenen holdt jeg fri og slappede af med mine børn og min kæreste ...og dagen efter knoklede jeg løs igen.

I går var jeg oppe til dette semesters sidste eksamen - en mundtlig eksamen i formueret I (aftaleret og erstatningsret slået sammen til et fag). Hold nu op, der var meget der skulle læses og huskes!


Det gik heldigvis godt, så dette semester blev afsluttet med et 12-tal!!
Det blev belønnet med smukke tulipaner fra min kærestes forældre og 12 langstilkede røde roser og champagne fra min kæreste!


Mine få korte pauser....

...er blevet brugt på indkøb, madlavning og tøjvask - og søvn!

Der har ikke været meget tid til hygge eller kreativitet - selv mit oprydnings-projekt har været sat helt på pause...



Den eneste "kreative" ting jeg har lavet, er at sætte det sidste kort i køkkenet i en ny sort ramme...de 2 minutter, det tog, kunne jeg godt afse - og resultatet blev jo smadder-godt, hvis jeg selv skal sige det.



Jeg elsker sne!

Selvfølgelig kommer sneen, mens jeg overhovedet ikke har tid til at komme ud i den!



Det sneede og sneede og sneede....og jeg sad bare inde og læste og læste og læste. Jeg var så bange for sneen skulle nå at smelte, før jeg kom ud i den!

Det endte med, at jeg i weekenden tog en kort tur på kælkebakken med min yngste datter! Det var SÅ koldt og SÅ sjovt! Det var godt jeg gjorde det. Min datter hyggede sig helt vildt og jeg fik fornyet energi af den kolde luft og kælketurene - og energi var tiltrængt efter flere dage (og nætter) med al for lidt søvn..

En af de nætter hvor jeg sad oppe og læste til tidligt næste morgen tog jeg disse to billeder klokken 5 om morgenen. Det første er taget fra køkkenvinduet og det næste er taget fra stuevinduet.


 Endelig ferie....

Nu har jeg ferie ind til den første februar, hvor 2. semester starter op. 
Tiden skal helt klart gå med nogle kælketure med mine piger - måske en lang gåtur i skoven med dem, hvis vi kan komme afsted...

Der ud over så skal jeg jo have indhentet en del "15 minutter" fra mit "declutter" projekt....(læs her)


Hav en fantastisk dag!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar