søndag den 3. januar 2016

Ups...! (Kærligheds-gave)

Nej....nej....nej....nej!

Så sidder jeg og opdaterer info-siderne her på bloggen og kommer ved en fejl til at slette et af mine gamle indlæg - for H****** da også!

Nå, men det lå i kopi i en engelsk version så, jeg prøver at genskabe det oprindelige indlæg fra mit første "blog-år" her.....

Det oprindelige indlæg hed "Kærligheds-gave"

Jeg ønskede at give min kæreste en gave. Jeg søgte flere steder og til sidst fandt jeg en god idé på denne blog: "The Dating Divas" HER.

Jeg havde ikke helt de ting, der skulle bruges, men jeg havde nogle fine alternativer. Her er nogle få billeder af mit "projekt":






Og her er resultatet:


Med til historien hører selvfølgelig, at min kæreste blev glad for den "søde" gave.


.....Det var så det genskabte indlæg. Og så må vi håbe, at jeg efterhånden har lært at kigge ordentligt efter, hvad det er, jeg sidder og laver....


Rigtig god søndag!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar