fredag den 1. januar 2016

Merry Christmas......







Sikke et år! Først nyt arbejde, som tog virkelig meget af min tid, men som betød rigtig meget for mig - og derefter studiestart!
Jeg blev optaget på jurastudiet med start i september måned 2015.

Så I må undskylde, mit fravær, men jeg har simpelthen haft sindsygt travlt - først med job og siden med studier.....men også med at finde mig til rette i mit nye (fantastiske) liv.

Her på årets første dag vil jeg dog gerne dele nogle billeder fra min jul med Jer:



Kombineret Lucia og første søndag i advent i det lokale kirkecenter
Hvis der er een ting der har kendetegnet december måned 2015 er det regnvejr, hvilket tydeligt ses på de næste par billeder


Lidt julepynt i vores opgang

At jeg har haft travlt med at få hverdagen til at køre på skinner betyder også, at vi aldrig er blevet færdige med at pakke ud og komme rigtigt på plads i vores nye lejlighed.
Hvad gør man, når man stadig har flyttekasser i stuen og kalenderen siger december? Man pynter op, de steder, hvor der er orden og hvor det ikke tilfører mere rod (haha). På de næste billeder ses vores julepynt i den ene ende af stuen samt entreen, som er de 2 steder i vores hjem, hvor der er mest orden.
















Da vi som nævnt stadig har flyttekasser i stuen samt at vi ikke skulle holde jul hjemme i år, besluttede jeg, at vi i år ikke skulle have et stort juletræ. I stedet fik jeg fat i et lille træ, som kom til at stå i vindueskarmen i stuen.


Ud over pynt i hjemmet har december selvfølgelig også budt på pynt ude i byen. Bl.a. et stort Lego-udstillingsvindue i Salling i Aalborg samt en tur til Vodskov, hvor der var den mest fantastiske julebelysning i en villahave.

......og selvfølgelig også pynten på julegaverne - her et lille udpluk:



Ud over taskerne på billedet, fyldte vi to tasker mere i samme størrelse og yderligere 3 i den mindste størrelse på billedet


Selve juleaften blev tilbragt i selskab med mine forældre, mine 2 skønne piger, min søster, svoger og søde lille niece på knap 1 år




Rigtig glædelig jul!








Ingen kommentarer:

Send en kommentar