tirsdag den 5. januar 2016

Smukke, gamle møbler

En i min familie arvede disse smukke møbler, men da personen ikke selv kunne bruge dem, fik jeg lov til at købe dem billigt.




Chatollet skal stå i det inderste hjørne i mit soveværelse og bruges som kombineret skrive- og makeup-bord. I den nederste skuffe skal der være gavepapir og lignende, da der er for langt over i hobbyrummet i kælderen, hvis man bare skal pakke en enkelt pakke ind og man har lidt travlt. I den mellemste skuffe har jeg plads til kontorartikler (kuglepenne, papir osv) samt plads til min computer. I den øverste skuffe skal der være toilettasker, hårtørrer osv. Bag klappen skal mit makeup være. 

Her er lidt billeder fra da chatollet kom på plads. Da vitrineskabet er ret tungt, kan jeg ikke selv hænge det op. Det står derfor pt på gulvet ved siden af chatollet, mens mine smykker er i vindueskarmen - ganske utilfredsstillende, og jeg glæder mig til at få skabet hængt op.










Markeringen på væggen med malertape viser, hvor vitrineskabet skal hænge.
Vitrineskabet skal rumme mine smykker.

Dette var i hvert fald den midlertidige plan, som jeg lagde den tilbage i oktober måned. Vi er nu i januar 2016 og bordet fungerer perfekt som toiletbord, men jeg får faktisk ikke brugt det som skrivebord, da mit makeup fylder det hele, hvilket også kan ses på billedet herunder. 


Jeg går og tumler lidt med nogle ideer til, hvordan jeg kan lave mere plads til begge dele ved hjælp af nogle hylder, men har dog ikke besluttet noget endnu - det må komme i en senere post.

Tak for din tid - og på gensyn!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar