onsdag den 6. januar 2016

November 2015

November måned blev især brugt på at skrive projektopgave til studiet. Der skete dog også lidt andre ting, men det meste af måneden blev tilbragt begravet i bøger.

Måneden startede dog med, at min yngste datter skulle til forsinket Halloween-fest. Hun skulle være en edderkop/edderkoppe-dame, så her kommer lidt billeder af udklædningen... Se lige billedet her ved siden af, af hendes uhyggelige skygge:











Andre oplevelser i november

November var også måneden, hvor jeg fik besøg af min sjællandske veninde - hende pigerne var på ferie hos i sommer. Hun havde sin skønne hund med, som I her får et billede af, mens han slapper af i en sækkestol i min stue.

Og nu jeg er i gang med at vise billeder af min stue, så kan i da lige få at se, hvordan den så ud i midten af november - med flyttekasser og det hele.



Da det hele ikke skal handle om grimme rode-billeder af min langt fra perfekte stue, så får I lige et billede af solopgangen over Aalborg sidst i november måned. Billedet er taget fra Limfjordsbroen.



 Vi ses!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar